قاطی پاتی (همه چی هست)
welcome

منوي اصلي
  خوش آمدید


نویسندگان:

درباره نوبسنده
سجاد ٍ به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل : sajjad202@yahoo.com

وضعیت وبلاگ :
.:: آخرین مطالب ::.

موضوع:<-PostCategory-> 10:34 - سه شنبه 19 / 3 / 1392برچسب:ادعیه و اعمال ماه شعبان,

اعمال مشترکه ماه شعبان تاریخ خبر :  18/03/92
اعمال مشترکه ماه شعبان
امام صادق (ع) فرمودند:" كسي كه روز اول از ماه شعبان را روزه بگيرد بهشت بر او واجب مي شود. و كسي كه سه روز را روزه بگيرد خدا را در بهشت هر روز در عرشش ديدار مي كند.

در روايت ديگر پيامبر فرمودند: كسي كه روز اول شعبان را روزه بگيرد خدا براي او روزه دو سال را مي نويسد و در نزد خدا 12 دعاي مستجاب دارد.


 

ادعیه و اعمال ماه شعبان
 
اعمال مشترکه ماه شعبان

1. در هر روز از شعبان در وقت زوال و در شب نيمه آن بخوانداين صلوات مَرْويّه ازحضرت امام زين العابدين عليه السلام را:

ردیف

توضیحات

پخش اجرا

حجم
(KB)

زمان
1 صلوات ماه شعبان   1,706 0:04:50
2 صلوات ماه شعبان   1,491 0:04:13
3 صلوات ماه شعبان /سيد وليد المزيدی   351 0:05:35
 

2. بخواند اين مناجات مرويّه از ابن خالويه را كه نقل كرده و گفته اين مناجات حضرت اميرالمؤ منين و امامان از فرزندان او است كه در ماه شعبان مى خواندند:

ردیف

توضیحات

پخش اجرا

حجم
(KB)

زمان
1 مناجات شعبانیه   3,874 0:16:30
2 مناجات شعبانیه   4,859 0:20:42
3 مناجات شعبانیه   2,808 0:11:57
4 مناجات شعبانیه   5,624 0:23:58
5 مناجات شعبانیه/حاج مهدی منصوری   10,194 0:57:59
6 مناجات شعبانیه/سید ولید المزیدی   1,247 0:20:11
7 مناجات شعبانیه   1,467 0:23:46
 

اعمال روز سوم شعبان

1. روز سوم شعبان... روز مبارکی است... پس روزه بگير آن روز را و اين دعا را در آن روز بخوان:

ردیف

توضیحات

پخش اجرا

حجم
(KB)

زمان
1 دعای روز سوم شعبان   1,690 0:05:45
 

اعمال شب و روز نیمه شعبان

1. روز نیمه شعبان...خواندن اين دعا كه شيخ و سيّد نقل كرده اند و به منزله زيارت امام زمان صلوات الله و سلامُه عَلَيْهِ است:

ردیف

توضیحات

پخش اجرا

حجم
(KB)

زمان
1 اَللّهُمَّ بِحَقِّ لَيْلَتِنا [هذِهِ] وَمَوْلُودِها   1,452 0:04:07
 

2. بخواند اين دعا را كه حضرت رسول صلى الله عليه و آله دراين شب مى خواندند:

ردیف

توضیحات

پخش اجرا

حجم
(KB)

زمان
1 اَللّهُمَّ اقْسِمْ لَنا مِنْ خَشْيَتِكَ ما يَحُولُ بَيْنَنا   471 0:01:19

و اين دعائيست كه در سحرها در عقب نماز شفع خوانده مى شود.

 

3. در فضيلت شب نيمه شعبان... گفتم به مولاى خودم حضرت صادق عليه السلام كه بهترين دعاها در اين شب كدام است، فرمود هر گاه به جا آوردى نماز عشا را پس دو ركعت نمازگذار بخوان در ركعت اوّل حمد و سُوره جحد كه قُلْ يا اَيُّهَا الْكافِروُنَ باشد و بخوان در ركعت دويّم حمد و سوره توحيد كه قُلْ هُوَاللّهُ اَحَدٌ است پس چون سلام دادى بگو سُبْحانَ اللّهِ سى و سه مرتبه و اَلْحَمْدُلِلّهِ سى و سه مرتبه و اللّهُ اَكْبَرُ سى و چهار مرتبه پس بگو:

ردیف

توضیحات

پخش اجرا

حجم
(KB)

زمان
1 يا مَنْ اِلَيْهِ مَلْجَاءُ الْعِبادِ فِى الْمُهِمّاتِ   2,558 0:08:42

پس به سجده مى روى و مى گوئى "يا رَبِّ" بيست مرتبه "يا اَللّهُ" هفت مرتبه "لا حَوْلَ وَلا قُوَّةَ اِلاّ بِاللّهِ" هفت مرتبه "ما شآءَ اللّهُ" ده مرتبه "لا قُوّةَ اِلاّ بِاللّهِ" ده مرتبه پس صلوات مى فرستى بر پيغمبر و آل او عَليهمُ السلام و مى خواهى از خدا حاجت خود را پس قسم به خدا كه اگر حاجت بخواهى بسبب اين عمل به عدد قطرات باران هر آينه برساند به تو خداوند عَزَّوَجَلَّ آن حاجتها را بكَرَم عَميم و فَضْل جَسيمِ خود.

 

4. شيخ طوسى و كفعمى فرموده اند كه بخواند در اين شب :

ردیف

توضیحات

پخش اجرا

حجم
(KB)

زمان
1 اِلهى تَعَرَّضَ لَكَ فى هذَا اللَّيْلِ الْمُتَعَرِّضُونَ   1,004 0:02:54

و اين دعائيست كه در سحرها در عقب نماز شفع خوانده مى شود.

 

5. بجا آورد سجده ها و دعاهايى را كه از رسول خدا (ص) روايت شده از جمله روايتى است كه شيخ از حَمّاد بن عيسى از اَبانِ بنِ تَغْلب روايت كرده كه گفت حضرت صادق عليه السلام فرمودند شب نيمه شعبانى داخل شد و بود رسول خدا (ص) در آن شب نزد عايشه همين كه نصف شب شد برخاست رسول خدا (ص) از رختخواب خود براى عبادت پس چون بيدار شد عايشه يافت كه پيغمبر (ص) بيرون رفته از رختخواب او و داخل شد بر او آنچه كه فرو گيرد زنها را يعنى غيرت و گمان كرد كه آن حضرت رفته پيش بعض زنهاى خود پس برخاست و پيچيد بر خود شَمْله يعنى چادر خود را و قسم به خدا كه شَمْله او از ابريشم و كتان و پنبه نبود ولكن تار آن مو و پُود آن از كُركهاى شتر بود و جستجو مى كرد رسول خدا (ص) را در حجره هاى زنهاى ديگرش حجره به حجره پس در اين بين كه در جستجوى آن حضرت بود به ناگاه نظرش افتاد بر رسول خدا (ص) كه در سجده است مثل جامه اى كه چسبيده شده بر روى زمين پس نزديك آن حضرت شد شنيد كه مى گويد در سجده خود

ردیف

توضیحات

پخش اجرا

حجم
(KB)

زمان
1 سَجَدَ لَكَ سَوادى وَ خَيالى   1,616 0:04:34

پس همين كه خواست رسول خدا (ص) برگردد شتافت عايشه به سوى رختخواب خود پس رسول خدا (ص) آمد به رختخواب او و شنيد كه نفس ‍ بلند مى زند فرمود چيست اين نفس بلند آيا نداسته اى كه چه شبى است امشب اين شب نيمه شعبان است كه در آن قسمت مى شود روزيها و در آن نوشته مى شود اَجَلْها و در آن نوشته مى شود روندگان به حج و بدرستى كه خداى تعالى مى آمرزد در اين شب از خلق خود بيشتر از عدد موهاى بُزهاى قبيله كَلْب و مى فرستد خداى تعالى ملائكه خود را از جانب آسمان به سوى زمين در مكه .

اعمال ونماز های هر روز ماه شعبان را می توانید در ادامه مطلب بخوانید.

در نظرتان باشد که سال ها مراحل زندگی انسان  و ماهها منازل آن را تشکیل می دهند با آ غاز هر سال مرحله جدیدی از زندگی آغاز و با پایان آن این مرحله تمام می شود اگر این مراحل را به قسمت هایی تقسیم کنیم ماهها زیر مجموعه ای از این مراحل می شوند که در واقع یک منزلند ماه شعبان نیز همچون  دیگر ماهها منزلی از منازل انسان به سوی کمال است. اما با این تفاوت که این ماه از سه ماه برگزیده خداوند تبارک و تعالی محسوب و همانطوریکه در ادامه روایات آمده چه بسیارند کسانی که در ایم ماه خوشبخت می شوند و چه بسیارند  که بدبخت. پیامبر فرمود:

"شعبان ماه شریف وماه من است وحاملان عرش آن را بزرگ داشته اند و حقش را می شناسند و آن ماهی است که در آن روزی های مومنین زیاد می شود و آن ماهی است که به عمل در آن  هفتاد برابر حسنه داده شده وبدی پاک می شود و گناه آمرزیده می شودو خدا به بندگانش مباهات می کند و به روزه داران و عبادت کنندگان می نگرد پس به خاطر آن بر حاملان عرش مباهات می کند. "

"شعبان ماه من است و آن برترین ماهها بعد از رمضان است"

احادیث و روایات زیادی در باره ماه شعبان است که می توانید در کتابها مطالعه کنید . اما اعمال ونمازهای روزانه ماه شعبان.

اعمال مشترک در ماه شعبان

در این ماه تا می توانید صلوات بفرستید چون امام صادق (ع)  می فرمایند:شعبان ماه شفاعت است زیرا پیامبر در این ماه بر کسی که بر او درود فرستد شفاعت می کند. دوم درخواست آمرزش از خدا  که طبق قول امام صادق (ع) هفتاد بار استغفار در شعبان برترین عبادات در این ماه است.  به این گونه"استغفرالله و اساله التوبه" سوم گفتن هفتاد بار"استغفرالله الذی الا هو الرحمن الرحیم الحی القیوم"  چهارم گفتن هزار بار "لااله ال الله ولا نعبد الا ایاه مخلصین له الدین ولو کره المشرکون" که اگر بگوید خدا عبادت هزار سال برای او می نویسد و او از گناهان هزار سال پاک می شود و در روز قیامت در حالی از قبرش بیرون می آید که صورتش به مانند ماه شب ۱۴ درخشیده ودر نزد خداوند از راستگویان است. پنجم صدقه بدهد که امام رضا فرمودند: کسی که در ماه شعبان حتی به اندازه نیمه خرمایی صدقه بدهد خداوند بدنش را بر آتش حرام می کند" ششم این نماز را در هر پنج شنبه آن بخواند که امام علی (ع) فرمودند"آسمانها در هر پنج شنبه  از شعبان آراسته می شوند پس فرشتگان می گویند معبودا روزه دار در این روز را بیامرز و دعاهایشان را اجابت فرماپس کسی که در آن دو رکعت بگذارد که در هر رکعتی حمد یک بار وتوحید صد بار پس از سلام صد بار صلوات بفرستد  خدا هر نیاز دینی ودنیایی او را برآورده می سازد و هر کس که در آن یک روز را روزه بگیرد خداوند بدنش را برآتش حرام می سازد"

اعمال شب اول ماه شعبان

با مشاهده هلال این ماه هفت بار سوره حمد را می خوانی  بعد نماز هایی را که وارد شده است را می خوانی. اول : صد رکعت نماز که در هر رکعت سوره حمد یک بار و توحید یک بار و پس از تمام شدن سوره حمد را پنجاه بار می خوانی. که کمترین صواب این نماز برداشتن عذاب قبر و عبور از صراط است.

دوم:دوازده رکعت نماز که در هر رکعت بعد از حمد سوره توحید ۱۵ مرتبه و برای صوابش آمده است که خدا پاداش ۱۲ هزار شهید به او می دهد و به ازای هر آیه از قرآن کاخی در بهشت به او عنایت می کند.

سوم:دو رکعت نماز که در هر رکعت بعد از حمد سی مرتبه توحید را می خوانی و بعد از سلام می گویی "اللهم هذا عهدی عندک الی یوم القیامه"

چهارم:کسی که سه روز از اول ماه شعبان را روزه بگیرد و در شب های آن به پا خواسته و دو رکعت بگذارد که در هر رکعت بعد از حمد ۱۱ بار توحید را بخواند خدای تعالی هفتاد گناه کبیره را می بخشد واز عذاب قبر ایمن است.

اعمال روز اول

امام صادق (ع) فرمودند:" كسي كه روز اول از ماه شعبان را روزه بگيرد بهشت بر او واجب مي شود. و كسي كه سه روز را روزه بگيرد خدا را در بهشت هر روز در عرشش ديدار مي كند.

در روايت ديگر پيامبر فرمودند: كسي كه روز اول شعبان را روزه بگيرد خدا براي او روزه دو سال را مي نويسد و در نزد خدا 12 دعاي مستجاب دارد.

اعمال شب وروز دوم

پيامبر فرمود" كسي كه در شب دوم از ماه شعبان 50 ركعت نماز بگذارد و در هر ركعتي سوره حمد يك بار و سوره هاي اخلاص و فلق وناس را يك بار بخواند خداوند به فرشتگان كرام الكاتبين فرمان مي دهد كه بر بنده ام تا يك سال گناهي ننويسيد. وكسي كه دو روز از شعبان را روزه بگيرد خدا براي او روزه 5 سال مي نويسد و از گناهانش به مانند روزي كه از مادر متولد شده بيرون مي آيد.

اعمال شب و روز سوم

پيامبر فرمود"كسي كه در شب سوم از شعبان دو ركعت نماز بگذارد كه در هر ركعتي سوره حمد يكبار و توحيد را 25 بار بخواند خداوند در روز قيامت براي او 8 باب بهشت را مي گشايد و 7 باب جهنم را به روي وي مي بندد و به او هزار لباس ابريشمي و هزار تاج مي پوشاند. اما كسي كه سه روز از شعبان را روزه بگيرد براي او 70 درجه در بهشت از مرواريد و ياقوت بالا برده مي شود. امام حسين (ع) در اين روز به دنيا آمدند پس ثواب زيادي براي اعمال اين روز ذكر كردند.

اعمال شب وروز چهارم

پيامبر فرمود" كسي كه در شب چهرم 40 ركعت نماز بخواند كه در هر ركعت سوره حمد يك بار و 25 بار توحيد را بخواند خدا به ازاي هر ركعت پاداش يك ميليون سال را مي نويسد و براي او به ازاي هر سوره اي يك ميليون شهر مي سازد و خداوند پاداش يك ميليون شهيد را عنايت مي كند. اما كسي كه چهار روز از شعبان را روزه را بگيرد خدا براي او روزه 8 سال را مي نويسد و نامه اش را به دست راست مي دهد.

اعمال شب و روز پنجم

پيامبر فرمود" كسي كه در  شب پنجم از شعبان دو ركعت نماز بخواند كه در هر ركعتي سوره حمد يك بار و توحيد را 500 بار بخواند وپس از سلام بر پيامبر 70 بار صلولت بفرستد خداوند براي او هزار حاجت از حاجت هاي دنيايي و اخروي را ير آورده مي سازد و خدا به تعداد ستارگان آسمان شهر در بهشت به او عنايت مي فرمايد. اما كسي كه 5 روز از شعبان را روزه بگيرد خدا براي او روزه 10 سال را مي نويسد و به تعداد ريگ هاي بيابان حسنه مي نويسد.

اعمال شب وروز ششم

پيامبر فرمود" كسي كه در شب ششم از شعبان 4 ركعت نماز بخواند كه در هر ركعتي سوره حمد يك بار و توحيد را 50 بار بخواند خداوند او را بر خوشبختي مي گيرد و قبرش را گشاد مي كند و در حالي از قبرش بيرون مي آيد كه صورتش به مانند ماه است اما كسي كه شش روز از شعبان را روزه بگيرد هفتاد نوع بلا از او رويگردانده مي شود و از صراط به سرعت برق مي گذارد.

اعمال شب و روز هفتم شعبان

 پيامبر فرمودند" كسي كه در اين شب دو ركعت نماز بخواند كه در ركعت اول حمد يك بار و توحيد صد بار و در ركعت دوم سوره حمد يك بار و آيت الكرسي را صد بار بخواند . خدا دعايش را مستجاب مي كند و براي او هر روز پاداش شهيد مي نويسد و بر او گناهي نمي باشد. اما كسي كه هفت روز از اين ماه را روزه بگيرد از ابليس و سربازانش در طول روزگار و عمرش حفظ مي شود  و گناه گذشته و آينده اش را مي آمرزد.

اعمال شب و روز هشتم شعبان

پيامبر فرمود " كسي كه در اين شب دو ركعت نماز بخواند و در ركعت اول بعد از حمد آيه " آمن الرسول" را تا آخر آن 5 بار و توحيد را 15 بار بخواند و در ركعت دوم سوره حمد را يم بار و آيه آخر سوره كهف را يك بار و 15 بار سوره توحيد را بخواند پس اگر گناهش بيشتر از كف دريا باشد خداوند او را به جز پاكيزه از دنيا بيرون نمي برد.اما كسي كه هشت روز از شعبان را روزه بگيرد از دنيا نمي رود تا اينكه از حوض هاي پاك بنوشد و خدا براي او ثواب 16 سال را مي نويسد و ب  سر او تاجي از نور مي گذارد.

اعمال شب وروز نهم شعبان

پيامبر فرمود"چهار ركعت نماز بخواند كه در هر ركعتي حمد يكبار و ده بار سوره نصر را بخواند خداوند حتما جسدش را بر آتش حرام مي كند وخدا براي هر آيه اي ثواب 12 شهيد و ثواب علما عطا مي كند. واگر كسي نه روز را روزه بگيرد فرشتگان نكير ومنكر هنگام سوال با او مهربانند.

اعمال شب و روز دهم

پيامبر فرمود"كسي كه در شب دهم از شعبان چهار ركعت نماز بخواند كه در هر ركعتي سوره حمد يك بار و آيت الكرسي را يك بار و سوره كوثر را سه بار بخواند خدا به فرشتگانش مي فرمايد صد هزار حسنه براي او بنويسيد وصد هزار درجه براي او بالا ببريد و صد هزار در براي او باز كنيد و پدر ومادرش وهمسايگانش آمرزيده مي شوند. واگر كسي ده روز از شعبان را روزه بگيرد خداوند قبر او را هفتاد ذرع مي گستراند و بدون حساب و سختي وارد بهشت مي شود.

اعمال شب و روز يازدهم شعبان

پيامبر فرمود"كسي كه هشت ركعت نماز بخواند كه در هر ركعتي سوره حمد يك بار و جحد را ده بار بخواند به خدايي كه مرا به راستي به پيامبري برانگيخت خدا به او براي ركعتي باغي از باغهاي بهشت عنايت مي كند. واگر كسي يازده روز از شعبان را روزه بگيرد بر قبر او يازده مناره از نور نصب مي شود. وجايش به بلند ترين درجه بهشت بالا مي رود و در روز قيامت در ابتداي عبادت كنندگان است.

اعمال شب و روز دوازدهم شعبان

كسي كه در اين شب 12 ركعت نماز بخواند كه در هر ركعتي حمد يكبار و تكاثر را ده بار بخواند خداوند گناهان چهل ساله او را مي آمرزد وبراي او چهل درجه بالاي مي برد و براي او چهل هزار فرشته طلب آمرزش مي كنند و براي او ثواب كسي كه شب قدر را درك كرده باشد است. و اگر كسي 12 روز از شعبان را روزه بگيرد هرروز هفتاد هزار فرشته در قبرش او راتاروزي كه در صور دميده مي شود ديدار مي كنند ودرروز قيامت از ايمن شدگان است و با پرهيز گاران ميهمان خداوند محشور مي شود.

اعمال شب و روز سيزدهم شعبان

امام صادق ( ع) مي فرمايند : اگر كسي بتواند در ايام البيض ماه هاي رجب وشعبان اعمال اين روز ها را انجام دهد مي تواند به فضيلت كل اين ماه ها دست يابد.پيامبر فرمود" كسي كه در سب 13 شعبان دو ركعت نماز بخواند كه در هر ركعتي حمد وتين را يك بار بحخواند گويا كه دويست برده از فرزندان حضرت اسماعيل را آزاد كرده باشد و از گناهانش به مانند روزي كه از مادر متولد شده باشد بيرون مي آيد و خداوند دوري از آتش را به او عنايت مي فرمايد و با محمد (ص) و ابراهيم (ع) محشور مي شود. و اگر كسي  بتواند 13 روز از شعبان را روزه بگيرد فرشتگان هفت آسمان براي او طلب آمرزش مي كنند. و خداوند در بهشت به او گنبدي از مرواريد سفيد عنايت مي كند.

اعمال شب وروز چهاردهم شعبان

پيامبر فرمودند" كسي كه در اين شب چهار ركعت نماز بخواند كه در هر ركعتي سوره حمد يك بار  و سوره والعصر را پنج بار بخواند خداوند براي او پاداش نمازگزاران از آدم تا روز قيامت را مي نويسد و در حالي او را بر ميانگيزباند كه صورتش از آفتاب و ماه درخشانتر است و آمرزيده مي شود. و كسي كه 14 روز از شعبان را روزه بگيرد به كليه حيوانات الهام مي شود كه براي او دعا كنند وهر حاجتي از خدا بخواهد به او عطا مي شود و از اهل بيتش شفاعت مي كند.

 منبع :aee.medu.ir


عکس های زیباترین دختران چشم آبی جهان

موضوع:<-PostCategory-> 10:48 - دو شنبه 18 / 3 / 1392برچسب:عکس های زیباترین دختران چشم آبی جهان,

عکس های زیباترین دختران چشم آبی جهان

 


موضوع:<-PostCategory-> 17:1 - پنج شنبه 9 / 3 / 1392برچسب:,

این بازیگران معروف از زیبایی خود متنفرند

سلبریتی ها ممکن است ثروتمند، مشهور و یا زیادی زیبا باشند ستارگانی از جمله امی راسم و یا جسیکا بل از زیبایی خود اندوهگین هستند.

امی راسم : برای بازی در نقش سریال بی شرم با حداقل گریم و آرایش ظاهر می شد تا نقش فیونا گالاگر ، دختر ۲۰ ساله ای که خرج پنج خواهر و برادرهای کوچکش را در می آورد بازی کند . به گزارش پارس ناز ولی این بازیگر ۲۶ ساله توانسته است به اجبار تهیه کنندگان را راضی کند تا او را ببینند چرا که در ابتدا به خاطر زیبایی اش حتی صدای او را نیز نمی خواستند بشنوند ، چرا که برای نقش مناسب نمی دیدند.

این بازیگران معروف از زیبایی خود متنفرند
جسیکا بل : قبل از آنکه خانم تیمبرلیک شود به خاطر زیبایی اش راحت در نقش های فیلم برنده می شد و فقط تهیه کنندگان با درنظر گرفتن ظاهر او اقدام به استخدام او می کردند. او در مجله ای در سال ۲۰۰۹ گفت که این در حقیقت برای وی مشکل ساز شده است.این بازیگر ۳۰ ساله گفت من تنها یک فرصت می خواستم. اگر از صدای من خوشتان نمی آید ، استخدامم نکنید. و اگر حتی نمی خواهید مرا ببینید واقعا ناراحت کننده است چرا که حتی اصلا مرا نخواهید شناخت.
این بازیگران معروف از زیبایی خود متنفرند

چارلیز ترون :
زمان سختی را داشت تا از شغل مدلینگ به بازیگری بیاید. چرا که برای فیلمی که می خواست بازی کند کارگردان به او گفت مشکل این است که شما زیادی برای این نقش زیبا هستید.به گزارش پارس ناز بنابراین چارلیز عمدا خود را زشت کرد تا شانس گرفتن نقش را داشته باشد. او استفاده از لوازم آرایش و کانسیلر زیر چشم را قطع کرده و موهایش را شانه نمی زد و هر کاری که به نظرش سودمند می رسید انجام داد تا آنها را برانگیزد وی را برای نقش انتخاب کنند.
این بازیگران معروف از زیبایی خود متنفرند
اونجلین لیلی : اگرچه در نقش بازماندگان هواپیمای سقوط شده در سریال لاست بازی کرده است ولی این بازیگر ۳۳ ساله نیز با جذابیت خود دست به گریبان بوده است. او می گوید:من شب های زیادی را گریه کرده و آرزو می کردم زشت باشم چرا که از نگاه چپ مردان و توهین های آنها و اینکه آنان به جای عقل من به بدنم فکر می کرند ناراحت بودم. او همچنین بعدها گفت که زیبایی حسادت به همراه می آورد و زمانی که وی در دبیرستان مشغول تحصیل بوده همه به دنبال عیب جویی از او بودند.
این بازیگران معروف از زیبایی خود متنفرند


گشاد ترین دهان جهان!/تصویر

موضوع:<-PostCategory-> 20:39 - جمعه 8 / 3 / 1392برچسب:,

دخترانی که زیباترین چشمان جهان را دارند + تصاویر

موضوع:<-PostCategory-> 20:23 - جمعه 8 / 3 / 1392برچسب:دخترانی که زیباترین چشمان جهان را دارند + تصاویر,

دخترانی که زیباترین چشمان جهان را دارند + تصاویر



دخترانی با زیباترین چشمهای طبیعی بدون لنز و جراحی در جهان را دارند …

زیباترین چشمان جهان

 

زیباترین چشمان جهان

زیباترین چشمان جهان

زیباترین چشمان جهان

زیباترین چشمان جهان

زیباترین چشمان جهان

زیباترین چشمان جهان

زیباترین چشمان جهان

زیباترین چشمان جهان

زیباترین چشمان جهان

زیباترین چشمان جهان

زیباترین چشمان جهان



فقط بخونو بخند (۱۱)

موضوع:<-PostCategory-> 20:17 - جمعه 8 / 3 / 1392برچسب:فقط بخونو بخند (۱۱),

فقط بخونو بخند (۱۱)

فقط بخونو بخند (11)

فقط بخونو بخند (۱۱)

آآآآقااااا … واسه شما این حالت پیش اومده ؟؟؟ عایا ؟ هل ؟ هذا ؟
تو خونه جلو آینه ای : اَاَه اَه چقد موهام زشت شده برم کوتاشون کنم !
تو آرایشگاه که میری جلو آینه : به به ، این دیگه کیه ؟ چه مدل موی قشنگی !!؟؟ اِاِ اینکه منم ؟
.
.
راهنمای علمی و عملی استفاده از نخ دندان :
آنقدر به کارتان ادامه دهید تا روی نخ خون مشاهده کنید ، این یعنی هیچ چیز اضافه ای بین دندان ها موجود نیست و شما دارید بــــــــــــــــــــــــــــــوق !
.
.
و خداوند انسانهایی را آفرید که به اشتباه فکر می کنن خیلی خوشمزه هستن و بدین سان اعصاب بشریت به فنا رهسپار گشت !
.
.
یه شب خونه تنها بودم یهو صدای خنده از حیاط شنیدم ، گفتم برم بیرون ببیم کیه …
رفتم تو حیاط و چند متری رفتم جلو وایسادم بازم دیدم میخنده ، بازم یه خرده رفتم جلو وایسادم ، بازم صدای خنده اومد !
داشتم خودمو خراب میکردم ولی بازم رفتم جلو …
الان فهمیدین حیاطمون بزرگه یا بازم برم جلو ؟؟؟
.
.
یادش بخیر بچه بودیم وقتی معلم بهمون اجازه میداد بریم دستشویی انگار بلیت سفر به اروپا بردیم !
.
.
یارو مخاطب خاصش زنگ زده با گریه میگه پویا میخوان منو از تو جدا کنن ، داره واسم خواستگار میاد !
پویا نمیدونم قراره چی بشه ؟!
وااااای خدای من اگه جوابم مثبت باشه چی ؟ هیچوقت خودمو نمیبخشم !
من o_O
خواستگار ^_^
اسماعیل فلاح خبرنگار اعزامی صدا و سیما
.
.
این تروریستا که بمب میزارن و بعد مسئولیتش رو می پذیرن ، اینا خیلی آدمای مسئولیت پذیرین …
به نظرم دخترا باید یه همچین آدمایی رو واسه زندگیشون انتخاب کن !
.
.
یه سری گیگیلی ها هستن که وقتی از دماغت درشون میاری ، هرچقدر میمالیشون زیر میز کامپیوتر از دستت جدا نمیشن !
خواستم بگم اینارو اذیت نکنید ، اینا یه قهرمانن ، اینارو باید پا شد رفت شست …
.
.
ملت با ماچ و نوازش و قربون صدقه از خواب بیدار میشن ، مام با صدای افتادن قابلمه وسط آشپزخونه !
.
.
ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻋﺰﻳﺰﺍﻧﻲ ﻛﻪ ﻧﺎﻣﺰﺩ انتخابات ﺷﺪﻥ ﺳﻔﺎﺭﺵ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﻗﺪﺭ ﺍﻳﻦ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺭﺍ ﺑﺪونن !
ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻧﺎﻣﺰﺩﻱ ﺧﻴﻠﻲ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺷﻴﺮﻳﻨﻴﻪ …
.
.
موهامو میبندم ، میگن مثه دم خر شدی …
صاف میکنم ، میگن شکل دخترا شدی …
هیچکار نمیکنم ، همونجوری فرفری میمونه ،‌ میگن شکل گوسفند شدی …
رفتم کوتاه کردم ، همون آدما اومدن میگن موی بلند بهت بیشتر میاد !!!
.
.
اینایی که به اینترنت اکسپلورر احترام نمیزارن همونایی هستن که پدر مادراشونو میفرستن خونه سالمندان !
.
.
بعضی آدما آنچنان گنج های بی بدیلی هستن که باید حتما دفنشون کنی !
.
.
به سگ ها که محبت میکنی باوفا میشن
به آدم ها که محبت میکنی هار میشن
عامااااا به خر که محبت میکنی اصلا براش فرقی نداره !
از بس که ثبات شخصیت داره این بزگوار …
.
.
نمیدونم چرا دخترای امروزی از سایز کله شون راضی نیستن !
حتما باید یه قابلمه یا زودپزی چیزی بزارن زیر روسریشون تا سرشون بشه اندازه گنبد امامزاده داود !
.
.
دوست عزیز اگر روزی دیدی دشمن داری ، بدان یک جا یک کرمی ریخته ای ، یک انگولکی کرده ای ! الزاما دلیل بر موفقیت شما نیست ! قربون اون اعتماد به نفست برم !!! مردم که دیوانه نیستن !
اگر هم روزی ترکت کردن ، حالا نه که حتما لیاقتت رو نداشتن !!! ۲% احتمال بده آدم غیر قابل تحملی بودی !!! هان ؟ نظرت چیه ؟؟؟
.
.
هروقت حوصله ندارم این همه صفحه رو ببندم و کامپیوترو خاموش کنم ، کلید سه راهـی رو از پایین با پام فشار میدم و خطاب به کامپیوتر میگم : فکر کن برق رفت !!!
والا !!! چه کاریه یه ساعت طولش میدین ؟؟؟
.
.
وصیت کردم بعد مرگم تو مراسم ختم هر کی گفت : خدا بیامرزتش راحت شد ، همچین با لبه ی سینی حلوا بکوبن تو دهنش که درجا راحت بشه بیاد پیش خودم !
.
Berooztarinha.com
.
اس ام اس مخاطب خاصم به من :
سلام عزیزم ، از سرکار اومدی ؟ خسته نباشی ، نهارخوردی ؟ نوش جان !
خب من چی بگم الان ؟ خودش میپرسه خودش جواب میده ؛ یعنی خاک بر سر همین کاراشم !
.
.
ارتباطات توی ایران اینجوریه که به طرف ایمیل میزنی بعد باید اس ام اس بفرستی “ایمیلتو چک کن” بعد باید زنگ بزنی بگی “اس ام اساتو چک کن” !
.
.
دکتر برای تست کردن سه تا دیونه یه سیب میزاره روی میز و میگه : هرکس اسم این میوه رو درست بگه آزادش می کنم.
اولی میگه : انگور.
دومی میگه : چغندر.
سومی میگه : سیب.
سومی رو آزادش می کنن ، وقتی به محوطه ی تیمارستان میرسه میگه : سرتون کلاه گذاشتم اون خیار بود !!!
.
.
به لقمان گفتند با چی میای اینترنت ؟
گفت : با بی ادبان !
.
.
یه قسمت میتی کومان بود که یارو علامت مخصوص حاکم بزرگو پیازم حساب نکرد و میخواست بزنه پیرمرده رو بکشه که زدن کشتنش !
خیلی با خدا بیامرز حال کردم …
شادی روح پر فتوحش ۱دقیقه سکوت لطفا …
.
.
یکی از تفریحات دهه شصتیا و هفتادیا این بود که به یکی میگفتن پیشونیتو پاک کن و در همین حین چونشونو میخاروندن ، بعد اون یارو گیج میشد چونشو پاک میکرد !
.
.
یادش بخیر بچه بودیم این متر آهنی ها رو میگرفتیم سیخ میبردیم بالا بعد میشکست افسرده میشدیم !
.
.
آشپزه اومده تو تلوزیون میگه میخوام یه ساندویچی آموزش بدم که دانشجوهایی که تو خوابگاه هستن و فر ندارن روی همون گاز کوچیک بتونن تهیه کنن !!!
حالا مواد اولیه ش چی بود ؟
گوشت بوقلمون دودی ، پنیر پیتزا ، نون تست ، سس فرانسوی و سایر مخلفات …
.
.
آن چیست که چشم دارد ولی نمیبیند ؟ پا دارد ولی حرکت نمیکند ؟ بال دارد ولی پرواز نمیکند ؟ نوک دارد ولی غذا نمیخورد ؟
پرنده ی مرده‏ !‏‏!‏‏!‏‏
.
.
من اگه همین الانم زلزله بیاد با باقیمونده غذایی که لای دکمه های کیبوردم هست میتونم یه ماه زیر آوار زنده بمونم !
.
.
فیلم عروسی تنها مشکلی که داره اینه که باید به بچه ت توضیح بدی چرا تو عروسی نیست !
.
.
این که بعضی وقتا با خودم تو خونه حرف میزنم خیلى عجیب نیست ولى اینکه گاهى وسطاش میخندم زیاده رویه دیگه نه ؟
.
.
سیاست های غلط به این میگن :
سیاثط ، صیاصت ، ثیاصت ، سیاصط ، ثیاثت ، صیاست ، صیاثط …
.
.
چشمم دیگر آب نمی خوره ، لامصب رانی ام گرفتم نخورد …
به نظرتون ببرمش سینما باهام آشتی میکنه آیا ؟؟؟


سوتی ایرانی

موضوع:<-PostCategory-> 19:11 - دو شنبه 4 / 3 / 1392برچسب:سوتی ایرانی,
دوستان
امکانات
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 112
بازدید کل : 442367
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1




چت


تعبير خواب آنلاين



?
?

سايت مرحع ترول فارسي

كد ماوس

?

<-PollName->

<-PollItems->

کسب درآمد اصولی و خارج از تصور از اینترنت