قاطی پاتی (همه چی هست)
welcome

منوي اصلي
  خوش آمدید


نویسندگان:

درباره نوبسنده
سجاد ٍ به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل : sajjad202@yahoo.com

وضعیت وبلاگ :
.:: آخرین مطالب ::.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

ثبت‌نام همزمان هاشمی و مشایی در انتخابات یازدهم

موضوع:<-PostCategory-> 13:46 - سه شنبه 22 / 2 / 1392برچسب:,

نسخه چاپيارسال به دوستان
در آخرین دقایق نام‌نویسی صورت‌گرفت
ثبت‌نام همزمان هاشمی و مشایی در انتخابات یازدهم

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس جمهور و اسفندیار رحیم‌مشایی به صورت همزمان در ستاد انتخابات کشور حضور یافتند.

خبرگزاری فارس: ثبت‌نام همزمان هاشمی و مشایی در انتخابات یازدهم

-------------------------------

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور و اسفندیار رحیم‌مشایی به صورت همزمان در ستاد انتخابات کشور حضور یافتند.

 

بر اساس این گزارش، هاشمی و مشایی در آخرین دقایق ثبت‌نام، در فهرست رسمی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری یازدهم قرار گرفتند.


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

همه چهره‌هایی که برای رقابت یازدهم آمدند

موضوع:<-PostCategory-> 13:32 - سه شنبه 22 / 2 / 1392برچسب:,

نسخه چاپيارسال به دوستان
انتخابات از ایستگاه ثبت‌نام‌ها گذشت
همه چهره‌هایی که برای رقابت یازدهم آمدند

انتخابات یازدهم ریاست جمهوری ساعت 18 امروز پس از حضور فشرده داوطلبان، از ایستگاه ثبت‌نام‌ها گذشت.

خبرگزاری فارس: همه چهره‌هایی که برای رقابت یازدهم آمدند

-------------------------------

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس مستقر در وزارت کشور،‌ زمان ثبت‌نام نامزدهای ریاست‌جمهوری یازدهم دقایقی قبل و در ساعت 18 امروز (شنبه) پس از حضور فشرده داوطلبان کاندیداتوری به پایان رسید.

از زمان ثبت‌نام نامزدها که از 17 اردیبهشت آغاز شده بود و تا امروز 21 اردیبهشت ادامه داشت،‌ چهره‌های آشنایی که به ترتیب از نخستین روز آمدند عبارتند از : صادق واعظ زاده ، کامران باقری لنکرانی، محمد سعیدی‌کیا، حسن روحانی، مصطفی کواکبیان، حسین نصیرزاده، حسن سبحانی، محمد غرضی، باقر خرازی، علی فلاحیان، روح‌الله احمدزاده کرمانی، محمدرضا عارف، حداد عادل، اکبر اعلمی، علیرضا زاکانی، علی احمدی، محسن رضایی، داوود احمدی‌نژاد، جواد اطاعت، محمدباقر قالیباف، پرویز کاظمی و محمدحسن ابوترابی‌فرد، علی‌اکبر جوانفکر، ابراهیم اصغرزاده، ابوالحسن نواب، طهماسب مظاهری، مسعود پزشکیان، علی‌اکبر ولایتی، منوچهر متکی، رامین مهمانپرست، محمد شریعتمداری، سعید جلیلی ، صادق خلیلیان، قدیری ابیانه، محمدرضا رحیمی، هاشمی رفسنجانی و اسفندیار رحیم مشایی.


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

LG Optimus G Pro گذر از مرزهای محدودیت

موضوع:<-PostCategory-> 13:20 - سه شنبه 22 / 2 / 1392برچسب:LG Optimus G Pro گذر از مرزهای محدودیت,

LG Optimus G Pro گذر از مرزهای محدودیت

تاریخ : 1392/1/19
منبع : عصر نوشتن (Writeage)

رده جدیدا تاسیس شده فبلت‌ها پس از حضور دو نسل اول خانواده Note سامسونگ به تازگی شاهد حضور عضو جدیدی شده که از هر لحاظ نه تنها دو مدل قبلی Note بلکه مدل آینده این خانواده را نیز به چالش کشیده است. LG Optimus G Pro‌ موضوع بررسی تحلیلی این نوبت عصر نوشتن است. با ما همراه شوید.

 
lg_optimus_g_pro_01.jpg


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

معرفی گوشی های گلکسی مگا 6.3 و گلکسی مگا 5.8 سامسونگ با صفحه نمایش های غول پیکر

معرفی گوشی های گلکسی مگا 6.3 و گلکسی مگا 5.8 سامسونگ با صفحه نمایش های غول پیکر

تاریخ : 1392/1/27     برچسب‌ها : جلی بین Jelly Bean ، فبلت Phablet ، اندروید Android ، Samsung Galaxy Mega 6.3 I9200 ، Samsung Galaxy Mega 5.8 I9150 ، سامسونگ Samsung

 اگر به دنبال اسمارت فونی با صفحه نمایش بسیار بزرگ هستید و حتی صفحه نمایش 5.5 اینچی گلکسی نوت 2 به اندازه کافی برایتان بزرگ نیست، سامسونگ دو پیشنهاد جدید برایتان دارد: گلکسی مگا 5.8 و گلکسی مگا 6.3.

وقتی سامسونگ نسل نخست گلکسی نوت را با صفحه نمایش 5.3 اینچی در سپتامبر 2011 معرفی نمود بسیاری از کارشناسان آنرا یک اسمارت فون بدقواره و مضحک قلمداد کردند. کارشناس سایت bgr آنرا «بی مصرف ترین گوشی که تا به حال مورد استفاده قرار داده» نامید و اضافه نمود که «این گوشی انقدر بزرگ است که در دست گرفتن آن شما را احمق جلوه می دهد و مردم به شما خواهند خندید و در نهایت از خرید آن پشیمان خواهید شد.» کارشناس سایت Gizmodo هم نظری مشابه داشت: «نمی گوییم که گلکسی نوت طراحی ضعیفی دارد بلکه به سختی می توان گفت که این گوشی برای انسان طراحی شده. در اصل شواهد زیادی وجود دارد که این گوشی برای فیل های وحشی طراحی شده است!» اما سامسونگ با فروش 10 میلیون گلکسی نوت در سال 2012 خط بطلانی بر پیش بینی این کارشناسان در مورد عدم استقبال مشتریان از گلکسی نوت کشید.

بدین ترتیب خانواده جدیدی از محصولات الکترونیکی که در اصل چیزی ما بین گوشی هوشمند و تبلت بودند و به فبلت (فون/تبلت) شهرت یافتند خلق شد. فروش فوق العاده گلکسی نوت 2 با صفحه نمایش 5.5 اینچی و عرضه محصولات مشابه توسط کمپانی های دیگر (نظیر فبلت اپتیموس جی پرو ال جی با صفحه نمایش 5.5 اینچی و اسند میت هواوی با صفحه نمایش 6.1 اینچی) مهر تأیید دیگری بر دید روشن سامسونگ نسبت به بازار بود. موفقیت این رده از محصولات تا جایی پیش رفت که در ماه ژانویه IHS iSuppli پیش بینی نمود که در سال 2013 فروش اسمارت فون های دارای صفحه نمایش بزرگتر از 5 اینچ رشدی 136 درصدی را تجربه کند و از رقم 25.6 میلیون دستگاه در سال 2012 به 60.4 میلیون دستگاه در سال 2013 برسد.

iSuppli Large Display Smartphones Prediction


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

بخون و بخند ...!! (طنز)

موضوع:<-PostCategory-> 19:14 - یک شنبه 20 / 2 / 1392برچسب:بخون و بخند ,,,!! (طنز),

بخون و بخند ...!! (طنز)

 

بخون و بخند ...!! (طنز) www.taknaz.ir

 

کچل باشی، بری بالای شهر میگن مد روزه، بری مرکز شهر میگن سربازی، بری پایین شهر میگن زندانی بودی، این همه تفاوت توی شعاع 20 کیلومتر...!!!

***********************

یعنی فقط کافیه تو خونتون بفهمن که امتحان دارین، اونوقت بخوای بری توالتم میگن کجا؟؟؟ مگه تو امتحان نداری؟؟؟

***********************

میازار موری که دانه کش است... در مورد مورچه ای که دانه همراه اش نیست چیزی صادر نشده می توانید بیازارید...!!!

***********************

تلویزیون داره سیرک نشون میده که چهارتا گاو میان از رو طناب میپرن و میرن! مامانم یه نگاه به تلویزیون میندازه و بعدش یه نگاه به من! میگه : اینا گاو تربیت کردن ما هنوز تو تربیت تو موندیم...!!!

***********************

جاتون خالی دیشب رفته بودم شهر بازی و فقط به یه نتیجه رسیدم: توی شهر بازی تو بعضی از این وسایل بازیش باید یه دکمه ی "غلط کردم" هم بزارن...!!!

***********************

تا حالا دقت کردی وقتی کباب با برنج میخوریم 90% حواسمون به اینه که هردوتاش باهم تموم شه..!!!

***********************

تا حالا دقت کردین لذتی که در پرت کردن شلوار گوشه اتاق هست، تو زدنش به چوب لباسی‎ ‎نیست ...!!!

***********************

بابام اومده تو اتاقم میگه: اینترنت قطعه؟؟؟ میگم: نه چرا قطع باشه!؟ میگه: آخه دیدم داری درس میخونی...!!!
 
taknaz.ir


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

جدال چهار هسته‌ای:

موضوع:<-PostCategory-> 23:11 - شنبه 17 / 2 / 1392برچسب:,

جدال چهار هسته‌ای: Samsung Galaxy S III vs HTC One X

تاریخ : 1391/2/19
منبع : عصر نوشتن (Writeage)
بلاخره شرکت سامسونگ نیز پس از یک تاخیر چندین ماهه با اسمارت‌فون جدید خود موسوم به Galaxy S III به عرصه رقابت چهار هسته‌ای در مقابل تک رقیبی همچون HTC One X قدم گذاشت؛ Galaxy S III علاوه بر پردازنده از شباهت‌های فراوان دیگری نیز با One X برخوردار است که مطمئنا در آینده رقابت تنگاتنگی را مابین این دو مدل ایجاد می‌کند. در مقاله پیش رو نگاهی داریم به مشخصات و بنچ‌مارک‌های به ثبت رسیده توسط این دو مدل. با ما همراه شوید.
 
samsung_galaxy_s_iii_vs_htc_one_x_01.jpg


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

XPERIA T اشرافی در تعریف سونی

موضوع:<-PostCategory-> 23:6 - شنبه 17 / 2 / 1392برچسب:,

XPERIA T اشرافی در تعریف سونی

تاریخ : 1391/11/7
منبع : عصر نوشتن (Writeage)

برای بررسی تخصصی این نوبت عصر نوشتن برترین محصول فعلی کمپانی سونی در سال 2012 یعنی XPERIA T‌ را برگزیدیم که در کنار مدل مشابه TX بعنوان پیشرفته‌ترین اسمارت‌فون‌های سونی در سال گذشته به حساب می‌آیند. با ما در این مسیر جذاب همراه شوید.

 
sony_xperia_t_mobile_review_01.jpg


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

hTC Butterfly

موضوع:<-PostCategory-> 22:56 - شنبه 17 / 2 / 1392برچسب:,

 

hTC Butterfly پرواز با بال‌های میلیونی

تاریخ : 1392/1/31
منبع : عصر نوشتن (Writeage)

باترفلای نخستین گوشی دارای صفحه‌نمایش فول‌اچ دی است که در اواخر سال 2012 از سوی این شرکت تایوانی به معرض نمایش گذاشته شد. این گوشی علیرغم جذابیت‌های آن بدلیل قیمت نسبتا بالا در هیاهوی مدل‌هایی مثل XPERIA Z و Galaxy S4 تا حدودی توجه کمتری را به خود جلب کرده است. در مقاله پیش رو نگاه کاملی داریم به Butterfly‌ قابلیت‌ها و مشخصات این مدل.

با ما همراه شوید.
 
htc_butterfly_review_01.jpg

 


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

معرفی آیفون 5 - نمایشگر 4 اینچی، طراحی متفاوت و پردازنده A6

موضوع:<-PostCategory-> 22:53 - شنبه 17 / 2 / 1392برچسب:,

معرفی آیفون 5 - نمایشگر 4 اینچی، طراحی متفاوت و پردازنده A6


تاریخ : 1391/6/22

بالاخره پس از یک سال انتظار برای معرفی نسل ششم آیفون، اپل این محصول را در طی مراسم اختصاصی خود رونمایی کرد. آیفون را که می توان پدر اسمارت فون های کنونی جهان و البته یکی از معروف ترین، بهترین و جنجالی ترین های بازار دانست، اکنون در نسل ششم و با نام آیفون 5 آمده تا یک سال دیگر را نیز با بهترین های اندرویدی و ویندوز فونی رقابت کند.

آیفون 5 به خصوص در بخش سخت افزاری رقابت بسیار دشواری در پیش دارد؛ شرکت های سامسونگ، اچ تی سی، نوکیا و غیره در سال جاری محصولات بی نظیری از نظر سخت افزاری معرفی کرده اند و قطعاً محصولات آینده این شرکت ها نیز بهتر و جذاب تر خواهد بود. بنابراین اپل باید آیفون نسل جدید را هم از نظر قدرت سخت افزاری و هم از نظر طراحی و استحکام در مقابل بهترین های دنیا قرار دهد. در بخش نرم افزاری نیز iOS 6 باید با آندروید -- که به زودی نسخه جدید آن معرفی می شود -- و ویندوز فون به رقابت بپردازد که اصلاً کار ساده ای نیست. اما با وجود تمام اینها، اپل در گذشته ثابت کرده که می تواند محصولی معرفی کند که نه تنها رقبا را به چالش می کشد، بلکه استاندارد های بازار را نیز تغییر می دهد. 

حال بیایید ببینیم اپل در طی سالی که گذشت بر روی نسل ششم آیفون چه کرد:

طراحی:

آیفون 5 شباهت های بسیاری با نمونه لو رفته در فضای اینترنت دارد و ظاهراً اپل اینبار در نگهداری اطلاعات چندان موفق نبوده. طراحی آیفون 5 بعد از دو نسخه مشابه آیفون 4 و آیفون 4 اس، به صورت اساسی تغییر کرده است و قطر این نسل از آیفون از مقدار 9.3 میلی متر به 7.6 میلی متر کاهش یافته که آن را در بین باریک ترین های بازار قرار می دهد.

 iPhone 5

در ساخت بدنه این اسمارت فون نیز تنها از آلومینیوم و شیشه بسیار با کیفیت استفاده شده که قطعاً حس متفاوتی نسبت به استاندارد پلاستیکی بازار ارائه می دهد. وزن آیفون 5 نیز نسبت به نسل گذشته 20 درصد کاهش داشته و به مقدار بسیار عالی 112 گرم تقلیل یافته است.

نمایشگر:

همانطور که انتظار می رفت، اپل در مقابل سیل طرفداران نمایشگر های بزرگ تاب نیاورد و بالاخره مجبور شد تسلیم انقلاب اسمارت فون های مجهز به نمایشگر های غول پیکر اندرویدی شود. آیفون جدید دارای نمایشگر 4 اینچی (بله بالاخره بعد از 5 سال، اپل نمایشگر آیفون را بزرگتر کرد) با رزولوشن 1136 در 640 پیکسل (تراکم پیکسلی 326 ppi) است که حال تغییرات بسیاری را با خود به همراه دارد.

iPhone 5

اپل می گوید این نمایشگر پیشرفته ترین نمایشگر موجود در بازار است، که البته شاید تا حدی مبالغه آمیز باشد. نمایشگر جدید آیفون 44 درصد رنگ های عمیق تری را نمایش می دهد و همچنین استفاده از فناوری های sRGB و in-cell touch نیز باعث شده این نمایشگر زوایای دید بهتری داشته و عملکرد مناسب تری زیر نور خورشید ارائه دهد.

البته استیو جابز مدیر عامل فقید شرکت اپل قطر 3.5 اینچ را بهترین قطر برای نمایشگرهای اسمارت فون ها می دانست، اما اپل با افزایش طولی نمایشگر آیفون 5، نه تنها مشکل کوچک بودن آن را رفع کرده، بلکه امکان استفاده تنها با یک دست از اسمارت فون را نیز فراهم کرده است.

iPhone 5

پردازنده:

اپل معمولاً در مورد چیپست و بخش های تخصصی آیفون توضیحات چندانی نمی دهد و ارائه مسائل قابل درک و فهم را به تبیین آمار های تخصصی و ارقام عجیب و غریب ترجیح می دهد. در این کنفرانس نیز آنقدر که لازم بود در مورد چیپست جدید آیفون که A6 نام دارد، گفته نشد اما احتمالاً در روزهای آینده توضیحات بیشتری در مورد این بخش تعیین کننده داده می شود.

این چیپست که در مورد تعداد هسته و فرکانس آن چیزی نمیدانیم، نسبت به نسل قبلی خود از نظر قدرت پردازشی افزایش دو برابری داشته و واحد گرافیکی نیز اکنون نسبت به چیپست A5 دو برابر سریع تر شده است. همچنین ابعاد پردازنده 22 درصد تقلیل یافته که به کاهش مصرف برق و گرمای تولید شده کمک می کند. ناگفته نماند که اپل مانند همیشه در مورد رم آیفون 5 نیز سخنی به میان نیاورد.

iPhone 5

اپل می گوید همه چیز دو برابر سریع تر شده و توسعه دهندگان می توانند از قابلیت های جدید آیفون 5 در تولید نرم افزار ها و بازی ها به خوبی بهره ببرند. بازی های آینده این نسل از آیفون آنقدر از نظر گرافیکی بهبود خواهند داشت، که می توان آنها را با بازی های موجود روی نسل فعلی کنسول های بازی مقایسه نمود.

دوربین:

آیفون از نسل 4 تا کنون در بخش دوربین عملکرد بسیار عالی داشته و اینبار نیز اپل سعی کرده تا با بهبود اجزای اصلی دوربین آیفون 5، با موج جدید سوپر کمرا فون ها رقابت کند. دوربین آیفون 5 همچنان 8 مگاپیکسلی بوده، ولی این جای تعجب ندارد چرا که اپل همیشه به کیفیت دوربین توجه بیشتری می کرده. لنز جدید استفاده شده نیز به نویز کمتر در عکس ها، کیفیت بهتر عکس برداری در شب و به طور کلی بهبود کیفیت عکس های گرفته شده کمک می کند. علاوه بر این پردازش عکس ها نیز بهبود داشته و سرعت عکسبرداری پیاپی 40 درصد افزایش یافته است. دوربین آیفون 5 در بخش فیلمبرداری نیز به طور قطع بهبود داشته اما اپل تنها به ذکر قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080p در دوربین اصلی و کیفیت 720p در دوربین جلو بسنده کرده است.

iPhone 5 Photo Sample

یکی از عکس های گرفته شده توسط آیفون 5

دیگر موارد:

آیفون 5 در دیگر بخش های سخت افزاری نیز تغییراتی داشته که به صورت خلاصه به آنها خواهیم پرداخت. ابتداً آیفون 5 با قابلیت پشتیبانی از 4G LTE عرضه می شود که مدت هاست نبود آن به عنوان یکی از مهمترین نقاط ضعف سری آیفون محسوب می شود. رابط 30-Pin قدیمی آیفون نیز به Lightning برای آیفون جدید تغییر یافته که از نظر سایز بسیار کوچکتر و از نظر عملکرد بسیار سریعتر شده است.

iPhone 5

همچنین به همراه آیفون جدید Earphone جدیدی عرضه می شود که EarPods نام داشته و از طراحی متفاوت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است؛ از مزایای این Earphone می توان به جایگیری مناسب و راحت در گوش و حذف پیشرفته صدای محیط اشاره کرد. دیگر بخش های آیفون 5 از جمله وای فای نیز بهبود داشته و باتری نیز که مسئله اصلی بسیاری از کاربران است، در این نسل از آیفون بهبود داشته بطوری که می توانید با این اسمارت فون به مدت 8 ساعت در شبکه 3G مکالمه کنید. اپل علاوه بر عرضه این Earphone همراه با آیفون 5، آنرا به صورت جداگانه نیز به فروش می رساند.

EarPods

Earphone - EarPods جدید اپل که همراه آیفون 5 عرضه می شود

iOS 6:

iOS 6 که به همراه آیفون 5 عرضه می شود با خود 200 قابلیت جدید به همراه دارد. رابط کاربری اکنون یک سطر اضافه داشته و در هر صفحه می توانید 20 نرم افزار قرار دهید. همچنین سرویس ناوبری جدید مخصوص اپل نیز به طور کامل در این نسخه آماده استفاده است که نقشه های سه بعدی و ناوبری صوتی Turn-by-Turn را ارائه می دهد. Siri نیز در این نسخه باهوش تر شده و بهتر به سؤالات شما پاسخ می دهد. برای مشاهده جزئیات بیشتر از iOS 6 روی این لینک کلیک کنید.

iPhone 5

نتیجه گیری:

اپل در آیفون جدید به بسیاری از نواقص سری آیفون پاسخ داده؛ نمایشگر بزرگتر و زیبا تر شده، پشتیبانی از 4G LTE افزوده شده و طراحی زیبا تر و ظریف تر شده است. ظاهراً نسل ششم آیفون برای یک مبارزه تمام عیار با سوپر اسمارت فون های آینده کاملاً آماده شده و هیچ بخشی در این آیفون دیده نمی شود که در برابر رقبا نقطه ضعفی نشان دهد. شاید دوربین را تنها قسمتی بتوان دانست که پیشرفت خیره کننده ای نداشته است؛ اما با این حال کیفیت این دوربین همچنان جزو بهترین های بازار خواهد بود.

در بخش نرم افزاری نیز هرچند هنوز مایل هستیم تا تغییرات عمیق تری را به خصوص در بخش رابط کاربری شاهد باشیم، اما واقعیت آن است که iOS 6 با داشتن امکانات جدید و بهترین فروشگاه نرم افزاری، هنوز انتخاب اول بسیاری از کاربران اسمارت فون هاست.

iPhone 5

با توجه به گفته های بالا، باید گفت اپل آیفون 5 را به خوبی برای یک مبارزه آماده کرده و سال پیش رو احتمالاً سال سختی برای رقبای این اسمارت فون خواهد بود. البته رقبای اپل نیز محصولات بسیار عالی را در آینده عرضه می کنند، اما قطعاً آیفون 5 نیز یکی از بهترین های بازار در این سال باقی خواهد ماند. همچنین جالب است بدانید رئیس شرکت Foxconn مدت ها قبل پیش بینی کرده بود که آیفون 5 باعث شرمساری گلکسی اس 3 می شود ()، اما باید دید که سامسونگ رقیب اصلی اپل برای مبارزه با آیفون مغرور چه نقشه ای در سر دارد.

 


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

هتک حرمت پيکر مطهر حجر بن عدي توسط "ارتش آزاد سوریه" + تصاوير

موضوع:<-PostCategory-> 1:13 - سه شنبه 15 / 2 / 1392برچسب:,

عناصر وهابی گروهک تروریستی موسوم به "ارتش آزاد سوریه" در شنيع ترين اقدام هتاکانه خود از بدو آغاز فعاليت هاي فرقه اي در سوريه، با حمله به مرقد مطهر "حُجر بن عدی" و تخريب ضريح و نبش قبر آن صحابي جليل القدر، پيکر تازه و آغشته به خون او را بيرون کشيده و با خود به سرقت بردند.
گروه بين الملل مشرق ـ عناصر وهابی گروهک تروریستی موسوم به "ارتش آزاد سوریه" در شنيع ترين اقدام هتاکانه خود از بدو آغاز فعاليت هاي فرقه اي در کشور سوريه که با هدف دامن زدن به آتش تفرقه بين مسلمانان انجام گرفته است، با حمله به مرقد مطهر "حُجر بن عدی" (رحمة الله عليه) و تخريب ضريح و نبش قبر آن صحابي جليل القدر، پيکر تازه و آغشته به خون او را بيرون کشيده و با خود به سرقت بردند.

گزارش مشرق حاکي است یگان موسوم به "هماهنگي منطقه عدرا البلد در حومه دمشق" وابسته به ارتش آزاد سوریه، با انتشار اين خبر در صفحه فيسبوک خود و انتشار تصاوير اين هتک حرمت بی سابقه، اعلام کرد: «اين بارگاه "حجر بن عدی الکندی" یکی از قبور معروف نزد شيعيان در "عدرا البلد" در غوطه واقع در حومه دمشق است که قهرمانان ارتش آزاد سوريه، آن را نبش کرده و جنازه را به مکان ناشناخته دیگری منتقل کرده و دوباره دفن کردند تا ديگر اين مکان، مرکزي براي شرک ورزیدن به خدا نشود.»
 
 
 


دوستان
امکانات
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 114
بازدید کل : 442369
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1




چت


تعبير خواب آنلاين



?
?

سايت مرحع ترول فارسي

كد ماوس

?

<-PollName->

<-PollItems->

کسب درآمد اصولی و خارج از تصور از اینترنت